Måndag

Nu får det va slut på detta eviga depmode. Nu ska jag fokusera på att bli lycklig och glad. Nu är anders över och jag ska försöka glömma honom så gott det går. Past is past.

Idag då? Praktiken på sex veckor är över, sorgligt men sant. Det va med gråten i halsen jag lämnade lillkyrka förskola i torsdags. Usch :( idag va jag tillbaka i skolan, började halv elva och slutade egentligen efter den lektionen. Efter det gick sanna och jag till gymmet och tränade i en timme, sen hämtade mamma mig och jag åkte hem. Ringde sebastian och pratade ett tag, sen johan och sen sanna. Fredagskvällen är redan planerad och jag är feeeett taggad! Imorgon kommer kanske även robin och fixar min dator, niice!
Men nu ska jag äta våfflor förhoppningsvis, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0