Tisdag

Godnatt typ,
Då va denna kortis vecka slut då studenten är imorgon och tors/fre är lovdagar. Mått riktigt dåligt sen i torsdags med feber upp och ner och värk i hela kroppen. Blev dock värre igår kväll och ikväll. Usch, vill inte bli sjuk nu. Men jag är viking så jag kämpar på med skolan iaf, in i det sista liksom!
Dessutom gjort ett matte och ett svenskaprov idag som gick hyffsat iaf tycker jag. Efter skolan gick jag till mormor och morfar och fikade i väntan på mami. Vi handlade lite snabbt och sen gick jag och la mig i sängen direkt för huvudvärken kom ifatt, attans!
Imorgon ska jag förhoppningsvis kolla studenttåget med ebba och lovisa, meen nu stängs mina ögon strax.
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0