Söndag, tror jag?

Halloj,
Hände inte alls mycket igår, låg mest inne, läste och smsade hela dagen. Kul sommarlov när alla är på festivaler utom jag.
På kvällen åkte jag in till stan och sov i mormor och morfars lägenhet eftersom min bror hade kompisar här så jag orkade inte va hemma. Träffade c och tittade på film typ, myyyspyyys!
Somnade väl runt 3/4 tror jag efter att ha legat och stirrat i taket i ett par timmar. Vaknade vid halv tolv, åt lite och sen åkte jag hem. Ska strax till tempo med mamma och köpa godis och nån mat typ, imorgon ska jag till uppsala och ta äckelprover igen. Livet leker, woho.
Nu ska vi åka tror jag, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså ''c'' ? skriv ut hela hans namn istället för att leka något

2013-06-30 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0