GLAAAD MIDSOMMAR!

Hej!
Vet att jag ser ganska butter ut på bilden, men jag är faktiskt fortfarande dålig. Buhu. Var på sjukhuset i både onsdags och torsdags, tog blodprover i onsdags och fick reda på provsvaren på torsdagmorgon och efter det tog jag ännu ett blodprov. Stackars mig!
Proverna visade lite för dåliga levervärden, vätskebrist och blodbrist. Så tror även läkarna att jag kan ha en gallsten. Det får vi dock svar på på tisdag då jag ska göra ultaljud, det går braaaa nu!!
Igår låg jag mest i sängen efter att jag kom hem, senare på kvällen träffade jag c ett tag. Och idag är släkten här så vi har ätit lunch och nu ska vi iväg och dansa i veckholm, tjoho!
Men nu ska vi åka, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0