Söndag

Hej,
Idag blev jag väckt av min sötisbror vid 10 som hoppade upp på mig i sängen och sa: sofiiiie! Vi ska åka idag!
Elias, pontus & hampus skulle få åka med mormor & morfar till Hallstahammar med deras husbil i ett par dagar, och guuud så dom har längtat! Dom har varit i full gång och packat och fixat hela dagen och för en halvtimme sen åkte mina små hjärtan.
Vilket betyder att det bara är jag, mamma & thomas hemma i ett par dagar. Fast jag funderar på att sova i mormor & morfars lägenhet ikväll så mamma & thomas får lite ensamtid för en gångs skull! Bästa dottern ever eller vaaad?
Otroligt nog så saknar jag mina bröder redan, ååh hur ska jag överleva dom här dagarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0