Måndag

Hej,
Hatar månadagar, även fast det är sommarlov. Känns som det bara är en måndag närmare tills skolan börjar..
Men idag vaknade jag vid halv elva ungefär tror jag, sen gick jag upp och åt frukost och sen hämtade sanna och hennes mamma mig och så skjutsade hennes mamma ner oss till gymmet. Vi sega som bara den, orkade knappt nånting och sen satte vi oss och väntade på bussen. Sen tummade vi på att aldrigaldrig nånsin hålla uppe med träningen i tre månader igen. Haha dock så har vi varit sjuka men ändå!
Sen gick jag hem till mormor igen och sen åkte jag hem. Tror jag ska in till stan igen ikväll, känner verkligen bara för att va ensam ikväll tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0