Högst uppe på min hatalista

Hej,
Blodprovet va det värsta jag varit med om, hon "hittade" inget blodkärl så hon stack in nålen GRÄVDE RUNT i min arm för att sen ta ut den och sticka igen.

Thomas sa att jag blev kritvit i ansiktet och jag var så himla nära på att antingen tuppa av eller spy. Det var seriöst det värsta jag varit med om, fyfaaan va hemskt....

Den tjejen är nu högst uppe på min hatlista, bara så alla vet! Kom hem vid typ halv nio/nio och då gick jag och la mig direkt och vaknade vid typ elva/halv tolv och då ringde jag sanna och berättade om min skräckupplevelse!

Nu ligger jag i sängen, fortfarande trött som bara den.. Men ikväll ska jag hem till sanna och ha mysiskväll med choklad och kärleksfilm och så ska vi gråta massvis såklart!
"Cause thats what friends do!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0