Hemma!

Hej, försökte faktiskt blogga på båten men det gick inte så himla bra då de tog ungefär en halvtimme att ladda och de ändå inte lades upp.

Har iaf har två grymma dagar med sanna, sjuukt roligt! Tror inte jag har skrattat såhär mycket på hur länge som helst.

Jag skämde dock ut mig var och varannan timme men yolo vafan. Hoppas bara inte jag träffar de människorna igen... :$

Igår åt vi middag, fixade oss och sen drog vi ut på upptäcksfärd på båten. Kollade barn- och vuxenkaraoke, och sen "diskot" där uppe. Dansade och sjöng tills klockan blev halv tre då de stängde och då gick vi och la oss. Gick upp sju(svensk tid), letade efter mormor och morfar som vi aldrig hittade, fick panik innan vi tillslut hittade deras hytt och fick veta att våra mobiler hade ställt om sig till FINSK TID(!!!)

Konstigt att vi va trötta liksom.. Vi åt frukost, duschade och sen gick vi till "sommarpartyt" och sen till hytten där vi träffade två kompisar! Bestfriendsforlajf!

Sen lunch och sedan var båten i hamnen, åkte bussen hem och sen hämtade mamma mig. Nu sitter jag och väntar på att pappa och lucas ska komma, faaaast nu kommer dom! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0