För i helvete stå för vem du är

Men alltså allvarligt? "Attention whore"? Va det de bästa du kunde komma på? Helt seriöst? Vart har jag skrivit att jag faktiskt vill bli inlagd? Vem fan vill ens bli inlagd? Jag hatar sjukhus, nålar och allt som ens finns innanför deras väggar. Du kanske inte riktigt kan läsa, men vad jag kan se skrev jag "fuck mitt liv" x antal gånger, den meningen står med i varje inlägg som har något med sjukhus att göra. Vadå uppmärksamhet? Tror du på fullaste allvar att jag skriver det här för att få uppmärksamhet? Då känner du verkligen inte mig, så då har du ingen anledning att uttala dig och verkligen inte "anklaga" mig för saker.
Och om jag nu är så jävla dryg, varför lägger du ner tid på att ens läsa inlägg i min blogg? Ingen tvingar dig. Det är min blogg, och jag skriver exakt vad jag vill och när jag vill här. Tycker du kan skriva till mig på facebook när du ser det här, för jag antar att du har mig som vän där :) men lägg ner den skiten att kommentera saker, som dessutom inte är sant och när du dessutom är för feg för att ens kunna stå för den du är. Det är bara löjligt och barnsligt. Tänk på det när du leker cool nästa gång, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0