3 januari 2013

Hej, har helt glömt bort bloggen det här året!
Min nyår var bättre än bäst, spenderade den med dom bästa och den kunde inte bli bättre! Min underbart snälla kusin lånade ut sin lägenhet till oss. Vi lagade trerätters, lekte olika lekar och liksom bara aa hade det awesome! Dagen/kvällen/natten spenderades med min underbara pojkvän, min underbara bästavän, rasmus, jonas, anton, linnea och moss! Sanna och jag lagade efterrätten, vilket blev frukt och glass. muumms! Vid tolv gick vi ut till torget och tittade på raketerna också, sen gick vi tillbaka till lägenheten och spelade kortspel. HAHAHA dog. 
 
rasmus städar!!
 
 
Igår var jag och johan till västerås och shoppade lite. Fick med mig två tröjor och ett par byxor hem! 
Idag tränade jag med johan och sanna, och ikväll ska jag packa och bara ta det lugnt. För imorgon 7:30 kommer min moster och hämtar mig så ska jag åka med dom till pappa. döda mig. 
men nu ska jag börja packa lite, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0