this is my revenge.

Hej, har inte uppdaterat om min vardag på ett tag. Men det beror på att jag just nu praktiserar mellan vecka 6 och till och med 12. Får tyvärr inte berätta vad som händer där på dagarna eftersom jag har tystnadsplikt, men kan säga att jag har grymt roligt och har underbara barn! 
 
Hur som helst, idag slutade jag vid 1. Då tog jag bussen hem med mina bröder, vi hade snöbollskrig och höll på och brottades i snön. Sen gick vi och tittade till mimmi, eftersom vi tyvärr hittade henne död i sin bur imorse. Stackarn! Hon blev dock rätt gammal, hela 8 år! 
 
Sen gick vi in och åt mellanmål, lindade hampus stukade arm och sen la jag in en maskin tvätt. Sen ringde johan och nu har jag precis pratat klart med honom, ska strax ner och hänga upp tvätten och slänga in en ny. Ikväll är det myskväll/pluggkväll för mig själv. Ska titta på desperate housewifes och äta gott, nomnom..
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Raring ,om Du visste vad jag har förebrått mig att jag inte förstått att det var nåt fel ,annat än magen nog så illa!! .Att Du inte vågat ge mig förtroende, att tala om allt för mig! för jag tyckt att vi har varit så nära och kunnat prata om allt genom alla år ! Du är nog den jag älskat mest i alla år ,genom att jag levt ensam ,och alltid tänkt på Dig !Nu tycker du jag är gammal och hör illa när Du vill snacka lite .och det gör jag ju ! Mer och mer sällan blir samtalen ,men det är väl tidens gång !Jag saknar dig ska du veta ! Kram från farmor .

2013-03-28 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0