~ r.i.p ~

Inatt är det exakt fem månader sedan min ängel tog sina vingar och flög tillbaka upp till himmelen. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant, jag måste fortfarande påminna mig själv när jag är på väg att ringa dig för att berätta om något som hänt.

Jag har fortfarande inte intalat mig själv att du inte lever, känns bara som om du är borta på semester eller någonting. Att du liksom snart ska komma hem, men jag tror att jag innerst inne snart måste försöka förstå att du inte kommer tillbaka.

Jag kommer aldrig glömma våra minnen, dom är oslagbara! Jag minns när vi var små och alltid skulle retas med din sura granne, plocka hans hallon, hans äpplen osv. Och jag kommer aldrig glömma sommaren när du träffade alex, hur otroligt lycklig du var!

Jag kommer aldrig glömma dina sommarfräknar som du hatade, din lilltå för att den var så himla sne och våra ärr vid handlederna som vi skar in för att alltid vara bästa vänner. Våra halsband, som du fick med dig ner i graven och min goströja som du älskade så att du tillslut fick den.

Åh vad jag saknar dig, hela dig, allt med dig. Dina glittrande ögon, ditt otroligt lena hår, dina mjuka händer och dina underbara kramar. Skulle göra exakt vad som helst för att höra din röst igen, och när du säger hur otroligt bra jag är.

Du var den enda som förstod mig när allt gick åt helvete, den enda som verkligen tog dig tid att göra mig glad.

Jag kommer aldrig glömma natten då du ringde. Jag kommer alltid att ångra att jag inte tog mig tid, och jag kommer alltid känna skuld för din död. Allting är mitt fel. Hade jag bara struntat i mitt eget och bara funnits där för dig, så hade det kanske sätt annorlunda ut nu. Jag försökte, men jag kunde inte just då.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra utan dig. Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig, eller ta din plats i mitt liv. Vad ska jag göra utan dig? Du var, är och kommer alltid vara min andra halva och bästa vän.

Jag älskar dig Lisa, vart du än är nu så hoppas jag att du är lycklig. Och att himlen är sådär underbart ljus och fridfull som du alltid hoppades på, jag älskar dig min fina ängel. Vila i frid ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0