Mysiskväll

Hej!
Sovit i min mormor och morfars lägenhet i ett par dagar och har därför inte haft så himla bra wifi. Sanna kom dit igår, vi pratade i princip hela tiden om allt mellan himmel och jord tills klockan blev tre och vi gick och la oss. Extremt skönt att bara kunna prata utan att någon dömer!

Idag vaknade vi vid 12, gick upp, duschade och köpte sallad som vi åt på en bänk på torget. Sen gick vi in på lindex, jag köpte underkläder och sen när vi gick ut träffade vi på rasmus, jonas och lucas. Stod o pratade ett tag och den gick jag o sanna. Jag plockade undan hos mormor och sen åkte jag hem. Fast strax ska jag in till stan och handla med mamma för hon ville ha hjälp.

Ikväll vet jag inte vad som händer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0