Bra dag

Inlägget innan skulle publicerats mycket tidigare, men las inte upp förens vi kom hem.

Hade iaf en underbar dag på grönan med min familj, christoffer, sanna, kim & melwin!

Sanna & kim är såå söta! Hihi. Jag, älskling, thomas & elias köade även 55 minuter till eclipse, men den va helt okej. Dog bara lite av höjden..

Vi tog tåget hem vid 8, och sen gick vi till mormor & morfars lägenhet och hon plockade ihop sina grejer och sen kom christoffer med choklad till mig så tittade vi på tv tills vi somnade.

Idag ringde mamma o väckte mig vid 9 och vid tio hämtade hon mig så åkte vi till sjukhuset och så tog jag fler prover. Vi handlade och åkte hem. Halvdöd? Mjo. Sov ett tag och nu håller jag på o städar mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0