Aug. 26, 2013

Hej!
Igår kom christoffer äntligen hem, ååh så jag har längtat! Han kom iallafall hit en stund på kvällen och sen bestämde vi att jag skulle åka med honom hem så jag duschade och sen åkte vi hem till honom. Pratade lite med hans föräldrar och sen la vi oss i sängen.

Idag vaknade vi dödströtta men vi tog oss upp tillslut och min älskling va så gullig och följde mig till skolan. Sen gick han hem igen eftersom han började sent idag. Jag mötte sanna och sen samlades vi i klassrummet med resten av klassen och sen cyklade min grupp till bresse. Vi paddlade kanot och när andra gruppen kom så åt vi mat, gjorde efterrätt och sedan GICK min grupp hem genom skogen. Vi typ dog.

Efter skolan fick jag äntligen träffa min prins en stund till, wiho! Mamna hämtade mig, vi åt middag och nu åkte alla utom jag o elias ut med båten. Nu ska jag sova typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0