Aug. 23, 2013

Hej,
Skolan idag kändes som en evighet, ååh så lång dagen kändes!! Började iallafall med samhällskunskap med en ny lärare som verkade jätte bra! Sedan karaktär huur länge som helst innan lunchen. Efter lunchen hade vi naturkunskap, plastade in böcker o gick ut och tittade på löv tills vi slutade och sista lektionen va ännu en karaktärslektion som bestod av grupparbete med simon och jonas. Efter skolan fick jag äntligen träffa min älskling en stund då det känns som en evighet sen vi sågs, och han ska på nån handbollsgrej hela helgen.
När han hade gått så gick jag till mormor och morfar och hälsade på, pratade lite o så hämtade mamma mig och vi köpte kinamat och hämtade elias hos nån kompis och åkte hem.
Ikväll mår jag inte alls bra så det blir mysiskväll med hampus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0