Aug. 21, 2013

Hej,
Idag ringde klockan halv 7 men jag låg kvar tills 7 innan jag sakta rullade ur sängen. Duschade, fixade mig och tog sedan bussen till skolan där jag mötte elin. Vi gjorde inte speciellt mycket då vi egentligen började halv 11 idag.. Gick mest runt och väntade på att sanna skulle komma.

Första lektionen var idrott, softboll!! Va jätte kul när man träffade bollen.. Sen lunch och då fick jag träffa min älskling en snabbis! Efter lunch var det matte med en ny lärare, sanna o jag saknar den gamla redan, buhu..

Efter skolan gick jag till mamma och sedan hälsade jag på mormor och morfar eftersom mormor är nyopererad, vi fikade och pratade om allt möjligt. Sen hämtade mamma mig o vi handlade snabbt och åkte hem, nuu väntar jag på mat, puss!

Gammalbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0