-

Hej,
Idag vaknade jag runt 11, åt frukost och sen la jag mig och solade ett bra tag. Sen kom christoffer hit och så åkte han, jag & min familj ut med båten i ett par timmar.

Älskling och mina bröder badade och åkte ring efter båten, mamma, thomas o jag satt mest och skrattade åt dom som blev blöta hihi.

När vi kom hem så åt vi lite snabbt och sen åkte mamma & thomas iväg igen med några släktingar. Sen åkte även christoffer hem.

Vid halv 7 åkte jag och hampus till stan och mötte sanna vid skolparken och gick på måndagskväll. Riiiktigt trevligt!

Sen tittade vi lite på när min loverboy tränade och sen tog sanna bussen hem o vi åkte hem.

Nu ligger jag i sängen o de känns som jag kommer somna när som helst. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0