Torsdag

Glömde helt bort att skriva igår!
Men efter skolan gick jag hem till mormor och morfar i en halvtimme, åt en smörgås, några kakor och så lagade mormor min tröja. Sen skjutsade dom ner mig till psykologen, var klar efter en timme och då gick jag hem till mormor igen och sen gick jag till johan. Vi gick till ica och köpte spotify eftersom min gick ut i måndags, lyckaa! Sen åt vi mat, glass och sen tittade vi på film och myste tills mamma kom och hämtade mig.
Nu sitter jag i skolan och ska ha studietid, efter skolan ska jag träna! Haha frös så mycket så jag va tvungen att låna rasmus tröja, den va gaalet stor! Går ända ner till knäna.. Men nu ska jag jobba lite, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0