Torsdag

Hej! Provet igår gick faktiskt riktigt bra! Får bara hoppas att barbro tycker samma sak.. Igår var jag iaf och tog sista hepatit sprutan, helvete va ont den gjorde.. Kunde inte röra armen på flera timmar och det ilade i den enda tills idag, plus att jag blev sjukt trött! Stackars johan igår, han va hur underbar som helst emot mig och jag bara sova typ.. Haha! Idag har det inte hänt speciellt mycket, sanna va tillbaka och vi möblerade om i klassrummet! Efter skolan gymmade jag i en timme ungefär, duktig tjej! Nu ska jag vänta på att min tvättmaskin blir klar, hänga upp den och sen ska jag krypa ner i sängen och titta på en film! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Linnea

"Jag gjorde det! Jag skrev ett brev, gick hem och gav det till dig, pratade med dig och sa åt dig att dra åt helvete. Nu äntligen kan jag börja leva mitt liv!"
Vad menar du med det där?

2012-10-14 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0