tired of being hurted

Godmorgon, nu mår jag lite bättre. Var i västerås med mamma igår och fixa vinterjacka och snygga skor! Sen gick vi också på ikea där vi träffade mormor och morfar, vi fikade & åt och sen åkte vi till rusta. Sen åkte vi hem, jag städade mitt rum + garderoben. Duktig tjej! 
 
Idag ska jag vara "barnvakt" åt mina bröder, kuul. Men ikväll kommer förhoppningsvis johan hit, men de återstår och se.. Han har ställt in i princip allt vi hade bestämt den här veckan.. Jag som hade fixar chokladdoppade jordgubbar, godis och annat mys.. :/ aja, får väl sysselsätta mig på annat vis ikväll..
 
Nyss funderade jag på att baka något, men nu känns de som jag "fick ett återfall" av tårarna. Nu vill jag bara ligga och sova hela dagen.. vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0