my life is like a roller coaster

Hejhå, helgen har gått oerhört snabbt! Fredagen gick rätt ut sagt åt helvete. 
Först försov jag mig i 25 minuter, sen smsar sanna och säger att hon fortfarande är sjuk så att hon kunde kunde följa med på antons fest, sen smsar elin att hon inte heller skulle komma till skolan, sen är vattnet iskallt i duschen, sen ska jag torka håret när jag väl har duschat och då går strömmen i hela huset. Yeah! fick springa ner i garaget och fixa propparna, snabbt torka håret, sminka mig och klä på mig. Sen spiller jag ut dricka över HELA mitt golv, och sen höll jag på att missa bussen. Menmen, efter skolan åkte jag hem, duschade på nytt och fixade mig. Sen skjutsade mamma mig och johan till bergvreten hem till anton. Vi satt där och snackade lite, sen kom massa folk. Och ännu mer folk. OCH FLERA. Man kunde knappt röra sig, vid elva gick jag, johan, jonas, emelie och moss hem. Jag mådde inge bra och dom andra tyckte de va för mycket folk. Träffade lovisa i två sek iaf! och tim, marcus och emil som jag inte hade sätt på evigheter! Vi kom hem runt 12/ halv ett och då somnade vi nästan direkt. I går hämtade mamma oss hos johan vid 11, kommer inte ihåg vad vi gjorde.. Men han sov hos mig och idag har vi myyyyst hela dagen och bakat muffins! haha.. Imorgon åker älskling till sälen i en vecka.. buhu.. så vi gjorde en packlista till honom, haha! Men nu är de snart solsidan, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0