Måndag

Glömde helt bort bloggen i helgen!
I fredags kom släkten till oss för att fira pontus som fyller år idag. Johan slutade tidigare så han mötte mig vid skolan, vi gick hem till honom och han duschade och sen gick vi hem till mormor och morfar och åkte med dom hem till oss. Vi åt mat, fikade, pratade med folk och lekte kurragömma med småbarnen och robin. Vi somnade runt 12 och på lördagen va vi hemma hos mig hela dagen, spelade kort, myste osv. På kvällen fick vi skjuts av mamma till johan och sen gick vi på bio med rasmus och anton och såg ted. Den va grymt rolig! Vid 11 va bion slut och då sov vi hos mig. Igår va vi barnvakt åt pontus och hampus, och så ringde vi till jonas och sjöng! Idag har jag varit hemma hela dagen för jag har ont i huvudet.. Men nu ska jag laga nån mat, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0