Måndag

Verkar som många lästa min berättelse och berördes, det betyder för mig! Jag kan inte beskriva hur glad jag blev när folk skrev till mig och sa hur stark dom tycker att jag är! Känslan är obeskrivlig! Har faktiskt inte fått en enda negativ kommentar, och dessutom fått veta av tre stycken att de har varit med om samma sak, man är inte ensam, det finns alltid fler. Hjärta på er som finns där! Jag kommer behöva er ett tag till!

Idag är det måndag, vilket betyder skola, piano och gym. Härlig kombination! Eftermiddagen spenderas med min fina sanna, awesome! Gårkvällen var inte speciellt lyckad, blev för mycket känslor med den där texten, så älskling kom hit och höll om mig och så grät vi tillsammans ett tag. Jag är så glad att jag har dig i dessa lägen mitt hjärta! Men nu ska jag snart gå till bussen, har lite mer att fixa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0