help, I have lost myself.

Hej. Har varit hemma sen i onsdags nu, bara sovit och gråtit hela tiden. Allvarligt, vad är det med mig? Gråta och sova är allt jag gör hela tiden. Jag saknar johan, kan inte sova på nätterna för jag är rädd för att "han" ska komma. Vad är felet? Jag har inte hållt på såhär på hur länge som helst. Och vart fan är alla ni när jag behöver er? Jag vill att ni frågar hur det är, jag vill att ni ringer mig och låter mig prata. För jag fucking behöver det. Jag trodde vänner ställde upp för varandra. Hitills har FYRA personer frågat mig hur jag mår. FYRA. Jag har alltid gjort mitt bästa för att ställa upp, lyssna och försöka förstå. Vänner ger & tar. jag behöver er. Snälla.
Jag är så jäkla besviken, jag trodde ni skulle stötta mig. Iallafall ni som kallar er själva för mina "bästa vänner". Men ingen frågar eller hör av sig. Varför? Vad har jag gjort? Förklara det. För jag vet ärligt inte hur länge jag orkar om jag inte får erat stöd. Please, jag behöver er..
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Men raring mej kan du alltid ringa till när du mår dåligt .jag kan lyssna på dej ! Hörs i morgon om du vill !!!!Älskar dig det vet du !

2012-10-26 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0