H Ö S T L O V

Hej, onsdag idag. Har inte gjort någonting på hela dagen faktiskt, eller jo städat kaninburarna med mamma. Kul. plus att jag har ätit massa chokladbollar som mina bröder har bakat. I'm so nice. 
 
Iaf, johan kom hem i måndagskväll och sov här tills tisdag. Vi gjrode inte då mycket eftersom han kom runt 10, vi pratade typ om veckan och sen somnade vi runt 1 tror jag. Dagen efter tog johan ledigt tills ett, morfar hämtade oss runt 12 och skjutsade in oss till dom där vi åt lunch. Sen åkte johan till jobbet, jag fikade med mormor & morfar och sen skjutsade dom mig till psykologen. När jag va klar där så hämtade morfar mig och skjutsade mig till mammas jobb där mina bröder va. Vi handlade lite snabbt, och sen åkte vi hem. 
 
Jag vet inte vad som händer ikväll, troligtvis blir det samma som igår. ingenting. yes. nu luktar det pannkaka, puss!
 
486583_389866511061039_1767819251_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0