T O R S D A G

God morgon!
Johan kom hit igår runt sju, vi tittade på tv och hade de allmänt mysigt! Haha dock så somnade han runt 9/ halv 10. Och vid elva skjutsade mamma hem honom och hämtade thomas. Eftersom johan och jag hade tittat på skräckfilm va jag gaaanska rädd när jag va "själv" hemma (okej mina bröder va också hemma men dom sov så dom räknas inte ifall jag hade blivit mördad) såå jag satt och tittade på jersey shore tills dom kom hem och sen somnade jag runt ett tror jag.

Idaaaag klockan tolv ska jag och sanna träna, och sen åker hon med mig hem och sover troligtvis här. Och imorgon kväll ska jag och älskling till uppsala och äta middag och gå på bio! Myyys! Men nu ska jag titta på desperate housewifes snart! Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0