T I S D A G

Hej!
Har inte bloggat på ett tag som ni kanske märkt.. Men jag har haft så fullt upp hela tiden. I torsdags sov ju sanna hos mig, vi kollade på tv och skrattade i princip hela kvällen. I fredags åkte jag och johan till uppsala, vi åt middagsbuffe på en kinarestaurang tills maten stod ut genom öronen. Efter middagen gick vi till bion och såg " en oväntad vänskap". Den var hur bra som helst! Efter bion sov jag hos honom och på lördagen sov han hos mig. Igår va de skola, seeegt. Samma sak idag, tur att elin och jag köpte choklad typ hela dagen. Hihi.. På lunchen så gick vi till skolparken och tog kort och sen till ilian för att hälsa på lärare osv! Saknar den skolan nu.. Efter skolan åkte jag hem och sen va jag själv hemma tills nu. Nu ska jag kolla på awkward, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0