tisdag

hej. Gårdagen blev helt okej trotts allt, började med att ebba och emelie kom. Sen åt vi grillat, och sen tog vi mopparna till boglösa och kollade på brasan och tog massa kort. Sen åkte vi hem till emelie så hon kunde tanka. Sen hem till mig och kolla på film, äta chips och sånt. Rasmus ringde oss och va laaagom full.. så vi drev med honom att vi också va på fest och massa. Och dom gick på det, HAHAHA.. vaknade 10 idag av att johan ringde mig. Vid 12 var vi på donken och vi berättade om våran "fest" och dom gick på det, men vi berättade sanningen och GUUUD va dom funderade. HAHAHA... efter det åkte jag med emelie och jennifer hem till mig, dom hämtade sina saker och sen åkte jag tillbaka till stan och mötte johan och boysen. Vi va först inne hos johan och sen gick vi ner på torget och köpte en glass. Efter det färgade jag håret på johan, och sen åkte jag hem. Åt middag och nyss pratade jag med johan i tele i över en timme.. nu ska jag plocka undan i mitt rum och sen sova tror jag. usch, hård dag idag. massa känslor och skit. Hoppas morgondagen blir bättre. oj mycke text.. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0