tisdag

Halloj!
Min dator dog i söndags så jag har inte kunnat uppdatera!
I onsdags åkte jag, pinnen, olivia och amanda som extraledare på konfirmationsläger till undersvik där vi var förra året. Orkar inte berätta om alla dagar för vi gjorde inget speciellt, var dop, vi rodde båt i 4 timmar, dom hade lektioner och vi åt! Åkte hem i söndags och då kom johan hit, hade superduper myysigt som vanligt och kollade på film och så, underbart! Fick dock veta att det inte blir något grekland pågrund av johans och mitt lilla break.. fan :( men igår var det studiedag så mormor och morfar var här och passade boysen, och vid 1 skulle jag ta hepatit sprutan men tjejen som skulle ta den sa att jag hade för mycket allergi  såå vi åkte hem igen. Och vid 6 tränade jag. Idag åkte dom som har språk till stockholm på nån guidad(?) tur på vattnet. Emelie och jag lyssnade på barnguiden med markoolio :L soom typ alla andra också gjorde (a) vi såg kungen och drottningen också, fett cooolt! efter det åkte vi hem till skolan och hade två lektioner och sen slutade vi. Mamma och jag handlade och nu har jag typ legat på mitt golv och smsat sen jag kom hem (a) ska väl fortsätta med det nu eller tvinga mamma att gå en promenad med mig (a) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0