tidsfördriv

1.Är du singel?
- Nej, jag har världens bästa
2.Är du oskuld?
- Nej

3.Har du kysst någon?
- Hah ja...

4.Är du kär?
- Ja

5.Vem strulade du med senast?
- johan

6. Har du några syskon?
- ja!

7.Om du nu har syskon hur många har du?
- Fem stycken faktiskt!

8.Har dina föräldrar separerats?
- Ja, det har dom

9.Har du bonus syskon?
- Inte för tillfället, eller alltså.. beror på hur man ser på saken. Jag ser alla som helsyskon.

10.Har dina föräldrar någonsin slagit dig?
- nej

11.Har du många vänner?
- nja, man kan ju aldrig ha för många?

12. Säg 3 utav dina bästa vänner.
- Sanna, Lovisa &emeliejenniferochebba

13.Har du någon gång blivit sviken?
- Ja, det har väl alla?

14.När grät du senast?
- Igår tror jag

15.Varför grät du?
- Det blev för känsligt helt enkelt.

16.Vem gör dig gladast på hela jorden?
- Just nu? Johan.

17.Beskriv din drömkille med 5 ord.
- J O H A N

18. Tycker du själv om ditt utseénde?
- Det duger.

19.Har du bra självförtroende?
- Inte jätte bra, men det funkar.

20.Vad gör dig sur?
- Folk som tror dom är bättre än andra

21.Vill du ha barn när du blir stor?
- Ja självklart!

22.Hur många barn vill du ha?
- Två

23.Om du får en flicka vad ska hon heta?
- Ingen aning

24.Om du får en pojke vad ska han heta?
- Leo

25.Vad tänker du på just nu?
- Hur fruktansvärt ont i magen jag har

26.Vad har du gjort idag?
- Kabaré och varit med älskling

27.Vem älskar du mest?
- Svårt.

28.Skriv hela ditt namn.
- Sofie Jenifer Gustafson

29.Hur många killar har du haft?
- Tre

30.Vilken är din naturliga hårfärg?
- Blond

31.När fyller du år?
- På min födelsedag, hihi (a)

32.Hur många har du i din släkt?
- MÅNGA!

33.Går de bra i skolan?
- Jodå!

34.Och om de inte gör de beskriv varför.
-

35.Hur mår du just nu?
- Jag mår väldigt bra, tack vare älskling ♥

36.Vill du att vi ska sluta fråga frågor nu?
- Naej, tidsfördriv

37.Vi har 3 frågor till.
- Nice, go for it!

38.Vad vill du bli när du blir stor?
- Rik!

39.Gillar du eran skolmat?
- Till viss del, ibland är det gott ibland mindre gott

40.Svarade du ärligt på alla frågor?
- Kanske de kanske... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0