svar på kommentar:

Anonym om måndag:
sånn man hae i ettan ?

svar: du verkar gå i ettan med tanke på din stavning sötnos!¨



Iaf, hej! Fokus dag i skolan idag, fast först np del c i matte. Gick väl helt okej, kunde dock gått liite bättre :( Efter det gick jag, emelie och ebba till slöjden och fortsatte med våra one piece, tyvärr hade emelie en ebba dag idag så det gick inte så bra.. :( jag har bara en mudd och fickorna kvar sen är jag klar! Efter skolan åkte jag med mamma och köpte godis och sånt inför helgen när jag ska till undersvik. Fett taggaaad för massa timmar i buss! Hoppas bara batteriet i telefonen räcker :o.. Menmen, nu ska jag skriva lite snabbt på min uppsats innan johan kommer. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0