onsdag

Hej, det här har varit en händelserik dag! haha nejmen..  började med att bussen var 20 minuter försenad pågrund av en bilolycka, vid 10 gick jag på sommarjobbsintervj, så jag ska jobba på hampus dagis i lillkyrka i tre veckor! och sen i skolan efter lunch hittar två 8:or från skolan en gubbe i skogen som hade hängt sig :o guuud så hemskt ! :o usch stackarn :( efter skolan åkte jag och mamma och handlade en snabbis för att hampus ska han nån grej på dagis imorgon, och vid 6 tog jag moppen till a3 och tränade med sanna & johan. Hatar för tillfället tjejen som jobbade där och höjde hela tiden, sanna & jag höll på att dö! När jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här.. ska hoppa in i duschen nu och sen gå och lägga mig tror jag, grönan & skansen imorgon med klassen och 9a! tjoho :D vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0