onsdag

Hej, lugn skoldag idag. Planerade inför spexfotot imorgon och målade saker. Vad ska vi ha för tema? hmm, återstår att se ;) Efter skolan hämtade johan mig, och vi åkte hem till honom. Vi myste och hade det allmänt underbart, kändes så rätt och denhär gången ska vi klara det! Fick även tillbaka mitt halsband jag fick av honom förut, UNDERBART KÄNNS DET NU! Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte till coop och handlade en snabbis. Polisen va där och grep nån kille som tydligen hade pistol :o scary, okej i typ stockholm men i lilla enköping liksom :o kommer inte våga gå ut på kvällarna ju :o usch! men nu ska jag dunka musik och tvinga mig själv att städa mitt rum eller åtminstånde röra på fläsket. peace!
there it is, right were it belong. on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0