måndag

Varför är det alltid pain in the ass att gå upp en måndagmorgon? :o
Försov mig iallafall i typ 45 minuter, bra sofie! så det fick bli mjukis idag för jag hade så brottom..
I skolan hade vi elevensval då de flesta niorna håller på med kabarén (?) som är på torsdag.
Jag, ebba, emelie, jennifer, eve, elin, pinnen, emina, erica & joanna är manusgruppen fast det suger och alla klagar så vi har gjort om det ca: 526196 gånger :) Efter skolan gick jag till mormor & morfar i regnet, dom gödde mig med kakor osv och sen fick jag skjuts till musikskolan, spelade oooch sen väntade jag på mamma och hon handlade till jobbet och sen åkte vi hem. Har suttit här ett tag och ska väl fortsätta med det.. hoppas det börjar regna nu är mysigt att sitta inne och kolla ut hihi (a) pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0