torsdag

tjoo, inte bloggat på några dagar? eller? men min dator är som sagt världens segaste!  både i tisdags & igår var jag med johan, vi var tvugna att reda ut saker och ting. Igår och idag var det kulturdag i skolan, igår va vi på joar och kollade på en film om facebook. Och idag var det först "mingel" och tipspromenad. sen va vi i olika klassrum och lyssnade på olika kulturer, en rom, sverigefinsk(?) och en jude. juden va helt klart roligast och hade storlek 47 i skor! efter det skulle vi till joar igen och kolla på någon teater som hette ung utan pung, den va faktiskt jätte rolig otroligt nog. Handlade med mamma efter skolan och nu ska jag strax ringa min fader och klaga över att internet inte funkar. Måste också städa mitt rum.. fan, kvällen förstörd.. tjingeling!
älskling ,du är så fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0