söndag

Hallå däär, kom hem för ett tag sen. Johan, hans bror och hans kompis hämtade mig vid två igår. Kom hem till honom, pratade lite och sen tog vi moppen till klubbholmen, satt där och myste. Men sen blev de för kallt så vi åkte hem. Åt och sånt, sen vid 8 åkte vi till rasmus och kollade på melodifestivalen. HAHAHAH sen sa jonas och johan att dom skulle springa nakna ute om loreen vann, giiissa vad dom gjorde? *ja johan, jag skrev de där* HAHAHAHAH.. sen spelade vi/dom poker för jag fattade inget.. sen satt vi bara och prata, och sen åkte jag och johan hem. Kollade film och somna. Vaknade typ halv 12 idag tror jag, myyyyste, åt frukost och sen kom mamma. Nu ska jag städa mitt rum, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0