måndag

Hallå där, idag va jag och elin på westerlundska på provdag på bf. Tog sin lilla tid, men en halvtimme senare visste vi vart vi skulle. Vi fick va med på deras lektioner och sånt, elin och jag dog på lunchen. SÅÅÅ MYCKET FOLK! lagom små och rädda vi kände oss, hah! när vi slutat där åkte jag med morfar hem, åt lite och sen iväg till musikskolan. Efter det gick jag ner till coop och väntade på mamma, hon handla till jobbet och sen åkte vi och hon lämnade allt på jobbet. Träffade älskling en snabbis medans också, mys! saknar min pojke (även om det faktiskt var igår vi sågs..) ajaa, vi åkte till willys och sen hämta vi elias. Mamma och jag gjorde en deal, wohoo! nu ska jag städa mitt rum. aj mitt huvud. hejdå
segt internet så ni får ingen bild, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0