lördag

Hallå där, åkte till älskling igår. Vi gjorde inget speciellt, satt vid datorn och buusa. Sen smsa rasmus och fråga om vi ville komma såå vi tog moppen dit. Fick låna byxor och tjocktröja av johan och OJ vad snygg jag va säger jag bara! när vi kom dit så kolla vi på johan falk och bb. Åkte hem vid typ kvart över tolv, tog en smörgås och sen låg vi i sängen och kolla på film. Men jag hade sån mensvärk så jag tror jag somnade.. woops (a) klockan rinde 10 idag iaf, men vi va för lata så vi låg kvar i sängen och hade de myyyysigt, mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem. Nu ska jag duscha, och johan fuskis ska till v-rås.. ajaa vi hörs, puss!
gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0