jag älskar dig, så jävla mycke.

Tjuu, igår åkte jag och johan till stan vid 1 tror jag. Sen till k-ängen och skulle hämta jonas saker men han hade träning så jag skjutsa johan till rasmus istället, och hämtade sanna. Vi satt där ett tag, sen gick/åkte vi till anton tills dom andra kom då gick vi till lokalen och ställde in allt osv. Sen pizza, och sen tillbaka till lokalen. Körde singstar och massvis annat. Hade en otroligt trevlig kväll, bästa på länge! Speciellt när johan satt och sa hur underbar, söt och perfekt jag va hela tiden. Dåå mådde jag så jävla bra (a) ajaaa, tillslut decka typ alla.. jag, johan och anton sov i soffan medans rasmus och jonas fick sova på golvet, stackarna :o ställde klockan på 9, då gick vi upp, städade och fixade iordning osv. Efter det drog johan och hem till honom, jag lyckades såklart låsa in mina nyklar i moppen så thomas fick komma med dom (a) sen åt vi på donken, åkte ner på stan, gick i affärer och åt årets första mjukglass! Efter det åkte vi hem till honom ett tag och sen åkte jag hem. Nu blev jag sugen på godis, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0