vila i frid. du är redan saknad.

gud vad jag är dålig på att blogga känner jag :o..
i fredags var först jag och sanna i uppsala, fick med mig lite saker iaf ;) och sen hade vi filmkväll, kollade på nästan två av sex filmer. HAHAHA vi var så trötta (a) Igår ringde johan när vi vaknade och frågade om jag ville med till fyrishov. Så jag och boysen åkte dit. Fick även ett dåligt samtal på vägen dit, det värsta händer de bästa. Vi var iaf där tills 7/8 och sen tog vi bussen tillbaka till stan och åt på burger king, tog bussen hem och sen låg jag och johan och kollade på film ett tag tills han förstod att jag inte fattade filmen alls (a) Sen låg vi och myste och pratade tills klockan blev 5. Då somnade johan och jag låg typ hela natten och lyssnade på regnet och johan när han sov (a) Vaknade vid 11 idag, myste och sen hämtade mamma, thomas och bror mig. Och nu sitter jag här, har massvis med godis sen filmkvällen och ett stökigt rum. Städa maybe? mjo får nog bli så.
Börjar jobba imorgon, gaash! :D Och på torsdag ska jag och johan tills hans farbror och fira midsommar där, fett myys! :D
if i could, i would give you everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0