söndag

Hej, mamma skjutsade hem mig till johan igen vid 3. Vi pratade lite osv, sen åkte vi till moss där han & rasmus va. Satt där ett tag, och sen gick vi till bergvreten och åt pizza! Sen hem till moss igen, och sen kom Anton, Robin och senare linnea. Vi kollade på tv, och sen började killarna spela poker. Och ingen hade vunnit förens tolv. Yeah! Spelade fifa med anton, jag vann med 4-0! *host tvärt om* Men aah, kvällen var iallafall awesome! Alla drog runt 1, då åkte jag & johan hem till honom. myysigt, sen somna vi runt 3. Vaknade två idag, låg kvar i sängen och tog de lugnt ett tag, åt frukost och sen hämtade mamma mig runt 3. Vi gick in en snabbis på ica, hoppas ingen jag känner såg mig... Nu ska jag städa mitt rum, för det regnar ute så det finns inget att göra.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0