nyy mobil!

Hej sötisar, vet inte när jag bloggade senast.. har helt glömt bort bloggen! Men jag har jobbat både idag och igår, och igår efter jobbet var jag bara hem och böt om sen raka vägen till skolparken där vi kollade på invigningen av global cup. Elin Lanto, Robin stjernberg och nån random kille var där och uppträdde. Vi kom hem runt 9, och då var jag för trött för att sätta mig vid datorn. Somnade runt 11 tror jag. Jobbade idag, söta barn! Efter jobbet när jag kom hem så låg den på köksbordet. MIN SPRILLANS NYA IPHONE 4S! Aaah lyckan går inte att beskriva! Så har pillat på den sen jag kom hem runt 4, hihi (a) Ska fortsätta pilla tills middagen är klar. Sen ska jag duscha och göra iordning mig. Usch har fått massa finnar, får alltid det när jag är stressad.. dethär med att jobba är nog inget för mig iaf.. uusch vill inte ha finnar :( Vid nio/halv tio ska jag till johan och sen ska vi ner och kolla på gatufestivalen. Imorgon blir det cityfestivalen med han och boysen vid 4, den här helgen började awesome och då ska den bli awesome! puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0