Midsommar

Hej! Inte bloggat på några dagar tror jag, eller?
I torsdags jobbade jag tills 4, åt, duschade, packade sen skjutsade mamma in mig till johan. Vi tog tåget till stockholm där hans faster mötte oss. Vi gick hem till henne, fikade och sen gick vi och handlade. Gick hem, kollade på tv och la oss. Vaknade runt 8 dagen efter, åt, duschade och fixade oss sen åkte vi ut till johans farbror där vi skulle fira midsommar. Hans hus var SÅÅÅÅÅ lyxigt, typ dog.. Vi åt, några badade, åkte båt, scooter osv. Efter middagen tvingade johan i mig i bubbelpoolen, typ 40 grader i den :o Sen gick jag in, böt om och sen låg jag och johan i sängen och pratade ett tag. Tror vi somnade till för när jag vaknade var klockan 4 och då tog jag bort sminket och så somnade vi om. Vaknade runt 10, åt frukost och sen plockade vi undan tältet och skräpet. Vi duschade och sen skjutsade hans farbror oss till tunnelbanan, vi tog den till sth c, gick vilse på sture p, åt på burger king och sen gick vi till centralen och fikade tills tåget kom. Mamma hämtade mig och nu ska jag planera kvällen, ser ut som den innebär att äta godis i min ensamhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0