Måndag

Hej på er!
Haft en bra dag? Min har inte varit speciellt bra alls faktiskt, har känt mig dålig och trött hela dagen. Ni vet, så där så det typ sticker i hela kroppen och ömmar så fort man nuddar något? Usch mådde inte bra alls imorse när jag åkte till jobbet. Och vädret gör ju inte saken bättre? Är det inte sommar nu? :o Thomas hämtade mig iallafall vid 2, och sen dess har jag inte gjort någonting. Bara tagit det lugnt faktiskt. Skulle ju egentligen ha tränat med sanna idag, men får se om jag orkar. Usch vill verkligen inte va sjuk nu.. Menmen, ska göra en kopp varm choklad och hoppas på bättre tider! puss ♥
 
emeliiiie!

Kommentarer
Postat av: emelie

VAAAAFAAAAAAAAN uhh

Svar: hihi söt ju!
sofie

2012-06-25 @ 18:14:18
URL: http://eemelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0