andra dagen avklarad!

Hej, började 8 idag. Var i skogen hela förmiddagen, och vid 12 gick jag tillbaka och diskade och fixade och 1 ½ timme senare kom dom tillbaka. Hade rast i en halvtimme, satt helt ensam i personalrummet.. buhu..
Ett tag efter rasten bakade jag rulltårta tills midsommarfirandet på torsdag och sen gungade jag med några barn. Sedan gick vi över till lilla gården där jag va tills jag slutade. Åkte hem, fikade med mamma och ska strax äta lite och sen träna vid halv 7. HURTIG BRUD HÄR! Imorgon blir det troligen myskväll med älskling och massa godis för att fira våran elvamånadersdag vi hade igår. Och på torsdag åker jag och älskling till stockholm och hälsar på hans släkt över midsommar! åh längtar ♥ Men måste äta nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0