oops I did it again

Oj, jag glömde bort bloggen.. IGEN.. 
Har iaf slutat fem varje dag, och när jag slutade igår åkte jag hem och duschade och åt, sen åkte jag till johan. Fick blommor av min älskling och en underbart mysig kväll i klubbholmen med muffins, kakor & dricka! Åkte hem runt halv tio, la mig typ direkt när jag kom hem. Idag ringde klockan som alla dagar halv 7, började åtta as usual. Dagen gick fort, jenny bjöd på tårta eftersom det var hennes sista dag. Själv har jag ju en dag kvar tills semester! 
Ska dessutom till pappa om två veckor, älsklingen kanske följer med också! underbart! nu ska jag städa mitt rum, puss! 
 
jag saknar dig min bästavän, vad hände med oss?
jo, vi förlorade varandra och gick åt olika håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0