måndag

Hej på er! Har haft fullt upp i helgen och det har varit bra väder så jag har inte velat/haft tid att sitta vid datorn. 
Drar lite snabbt vad som hänt;
 
Fredag: Åkte till bresse och träffade ebba & lovisa, pratade, åt pommes och chilla gaalet! På kvällen åt vi middag med min "faster" och emils familj, UTAN emil. fuckyou. Senare på kvällen kom johan, vi pratade ut osv. Han sov hos mig. 
 
Lördag: Kommer inte ihåg vad vi gjorde faktiskt..? Tror vi åkte hem till honom, och innan det så hyrde vi en film och skulle egentligen sova hos honom, men jag mådde dåligt för allt som hänt så vi åkte hem till mig och sov istället. 
 
Söndag: Gjorde ingenting speciellt, med vid 3/4 åkte vi till stan och hämtade upp rasmus & jonas, drog till donken as usual. Åt, pratade och sen ringde mamma och frågade fall vi ville med och bada i hallstahammar idag. Såå vi åkte hem till johan igen, hämtade hans grejer och sen sov han hos mig igen. 
 
Idag: Vaknade runt halv tio, jag duschade och packade badkläder osv. Vi åkte till hallstahammar och hämtade hampus och lämnade hampus. Och så badade vi tills runt 5, fikade köpte glass osv.. Och snart ska jag in till stan och träffa johan & dom, sen sover jag hos johan och så åker vi till v-rås imorgon och fixar hans mobil som AALDRIG blir fixad.. Men ska äta nu, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0