fredag

Hej, åkte till johan igår. Vi pratade lite osv, sen fick vi skjuts hem till moss. Där gjorde vi ingenting speciellt, killarna spelade xbox tyyyp. Sen GICK vi till donken, eller aa alla hade cyklar utom jag och johan med eeen person ville inte skjutsa såå vi fick gå typ hela vägen. Fast på vägen tillbaka skjutsade moss mig och rasmus johan. När vi kom hem gjorde vi ingenting, somna typ direkt haha. Idag vaknade vi runt 11 tror jag, åt frukost och sen vid halv 2 hämtade mamma oss. Vi åkte hem till mig där det var strömavbrott ett tag, och då spelade vi spel på mobilen och johan och mina bröder spelade fotbollsspel. Sen kom isac & emilia och då spelade dom fifa, hah. Jag duschade, johan & hampus badade och sen åt vi grillat. Men ska vara social nu, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0