tidsfördriv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja!
Höll du några av dina nyårslöften?
Inte ett enda...
Blev någon av dina vänner/bekanta förälder i år?
Inte vad jag kommer ihåg.
Dog någon som stod dig nära?
Hilda...
Vilka länder besökte du?
Sverige.
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Kärlek, ett förhållande etc
Vad var din största framgång 2011?
Börja på gymnasium
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
2 februari
Största misstaget?
Jag var en idiot, tänkte bara på mig själv.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har vart lite förkyld osv
Bästa köpet?
Alla kläderna tror jag
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min klass och alla nya vänner! och att festa såklart
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Levels, Give Me Everything, Save the World, Let's Do It Again, Sunlight och massa mer!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ganska blandat faktiskt
Vad önskar du att du gjort mer?
Träna
Vad önskar du att du gjort mindre?
Platta håret, snacka skit
Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj.
Blev du kär i år?
2 gånger.
Hur många förhållanden?
3 nästan...
Favoritprogram på tv?
Awkward, Degrassi, karate fylla
Största förändringen i år?
Gick från oskyldig till inte så oskyldig längre...
Bästa boken du läste i år?
Har bara läst en bok men den var inte så bra.
Något du önskade dig och fick?
Pengar
Något du önskade dig men inte fick?
Logan Lerman
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Skola sen västerås
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
En av mina vänner hade kunnat tofflat minde för sin tjej faktiskt.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
söt och normal
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner
De bästa nya människorna du träffade?
Grabbgänget såklart! Sen Anna :)
Årets sämsta?
Att jag bråkade så mycket med min mamma i slutet...
Årets bästa?
Johan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

ja


Höll du några av dina nyårslöften?

nej


Blev någon av dina vänner/bekanta förälder i år?

ja


Dog någon som stod dig nära?

ja


Vilka länder besökte du?

sverige


Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?

nja, inte direkt


Vad var din största framgång 2011?

ingen aning


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

18 juli


Största misstaget?

att lita på dig


Har du varit sjuk eller skadat dig?

ja


Bästa köpet?

mobilen typ


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder


Gjorde någonting dig riktigt glad?

johan♥


Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?

all this way


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?

gjort mer saker överhuvudtaget


Vad önskar du att du gjort mindre?

suttit hemma


Hur tillbringade du julen?

hemma med familjen, mormor, morfar, anett, sigge, robin, erica, cecilia & jocke.


Blev du kär i år?

jag blev riktigt kär


Hur många förhållanden?

2


Favoritprogram på tv?

glee


Största förändringen i år?

slutade bry mig om småsaker


Bästa boken du läste i år?

syskonkärlek


Något du önskade dig och fick?

en pojkvän


Något du önskade dig men inte fick?

dator


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

hade hemstudiedag, så jag va hemma


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

ja, vissa kunde brytt sig lite mer


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

annorlunda


Vad fick dig att må bra?

johan


De bästa nya människorna du träffade?

johan


Årets sämsta?

att jag höll på att förlora min bästavän


Årets bästa?

johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0